انت تقول....والله يقول


انت تقول:ده مستحيل..الله يقول:كل الاشياء ممكنة لو27:18

انت تقول:انا متعب جدا..الله يقول:انا اريحك  مت28:11

انت تقول:لا احد يحبنى..الله يقول:انا احبك يو16:3

انت تقول:مش هاقدر اكمل..الله يقول:تكفيك نعمتى  2كو9:12 - مز15:91
  
انت تقول:لا اعرف كيف اسلك..الله يقول:انا اقوم سبلك ام5:3
  
انت تقول:مش قادر اعمل كده..الله يقول:تستطيع كل شئ فيا  فى13:4

انت تقول:انا مش قادر..الله يقول:انا قادر2كو8:9

انت تقول:انا ماستحقش..الله يقول:انت تستحق  رو28:8

انت تقول:مش قادر اغفر لنفسى..الله يقول:انا اغفرلك1يو9:1  - رو1:8

انت تقول:عندى احتياجات كثيرة..الله يقول:انا املا كل احتياجاتك فى 19:4

انت تقول:انا خائف..الله يقول:لم اعطك روح الفشل    2تى7:1

انت تقول:انا دائما قلقان ومحبط..الله يقول:القى كل همك عليا 1بط7:5

انت تقول معنديش ايمان كفاية..الله يقول:اقسم لك مقدار من الايمان رو3:12

 انت تقول:انا مش ذكى كفاية..الله يقول:صار لك حكمة من الله  1كو30:1

 انت تقول:حاسس بوحدة..الله يقول:لا اهملك ولا اتركك عب5:13
(الرسالة من أحد الخدام. شكرا لتعب محبتكم)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق